plan je behandeling

Plan hier je behandeling of je consult met één van onze cosmetisch artsen.

daarom Upp Clinics:

  • vrijblijvende intake & beoordeling
  • ervaren artsen en therapeuten, aangesloten bij KNMG en NVH
  • Gebruik van absolute A-merken, zoals Juvéderm, Hydrafacial, ZO Medical en Pharmaceutic
  • zeer hoge tevredenheidsscore van cliënten

eerst een vraag?

zo maak je contact met ons

specialisten in cosmetische zorg

We zien dagelijks wat een gladde, gezonde huid na een ingreep of behandeling voor het zelfvertrouwen kan betekenen. Dat is wat ons motiveert voor ons prachtige vak van cosmetische geneeskunde.

Maar het is ook een vak met grote verantwoordelijkheden. Elke behandeling moet met de grootst mogelijke zorgvuldigheid gebeuren.

Dat begint met ervaren en deskundige cosmetisch artsen en huidtherapeuten. De inzet van de beste producten en apparatuur is ook een voorwaarde. Onze artsen en specialisten blijven zich continu ontwikkelen, iedere behandeling is bij ons ’tried & tested’ voordat wij deze in de kliniek toepassen. 

Team Upp Clinics

*Je intake bij één van onze artsen of huidtherapeuten
is altijd kosteloos en vrijblijvend

tips bij het kiezen van een kliniek

Stelt je arts jouw hulpvraag centraal? Dus niet ‘dit kunnen we ook wel doen’ of ‘dit kun je ook nog verbeteren.’

Let erop dat de kliniek onder leiding staat van één of meerdere cosmetisch arts(en) KNMG. Dit is een select gezelschap van zo’n 160 artsen in Nederland. Sinds 1 juli 2019 is de cosmetische geneeskunde een erkend geneeskundig profiel en is de titel ‘cosmetisch arts KNMG’ beschermd. Hierdoor kunnen cliënten en patiënten nagaan of een cosmetisch arts daadwerkelijk voor het vak opgeleid is en zich blijft scholen.

Een goede arts doet niet aan ‘behandelpush’. Na de intake hoor je voldoende tijd te krijgen om nog eens na te denken over de voorgestelde behandeling of het plan.

De beoordeling (anamnese) gebeurt ‘holistisch’, waarbij de arts let op alle factoren, zoals botstructuur, weefsel- en huidlagen. Uiteraard neemt hij/zij ook jouw algehele – ook psychische – gezondheid mee in de beoordeling.

De kliniek bezuinigt niet op de kwaliteit van producten en apparatuur. Maakt de arts bijvoorbeeld gebruik van echo-apparatuur bij het zetten van fillers? Hierdoor kan hij/zij zeer nauwkeurig aanprikken, waardoor de fillervloeistof precies op de juiste plek komt.

Artsen moeten al vóór dat ze behandelen nagedacht hebben over de nazorg die bij jou en de behandeling hoort. De arts moet voldoende voorlichting voor thuis geven en bereikbaar zijn voor vragen.