Niet tevreden? Laat het ons weten

Bij Upp Clinics doen we er alles aan om je op een professionele, veilige en prettige manier te behandelen. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. We vinden het belangrijk dat je dit met ons deelt, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Daarom zijn we aangesloten bij de onafhankelijke klachtenregeling van Stichting DOKh, zoals vereist in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Hoe werkt het?

1. Bespreek je klacht met ons

Neem je klacht in eerste instantie op met je behandelaar of een van onze medewerkers. In veel gevallen leidt een open gesprek tot een oplossing waar je je goed bij voelt.

2. Kom je er niet uit? Schakel de klachtenfunctionaris in

Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kun je terecht bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van DOKh. Die helpt je bij het verwoorden van je klacht en bemiddelt tussen jou en onze kliniek.

3. Schriftelijke reactie van Upp Clinics

Na het indienen van je klacht ontvang je binnen zes weken een schriftelijke reactie van ons. In uitzonderlijke gevallen kan die termijn met maximaal vier weken worden verlengd.

4. Onafhankelijke geschilleninstantie

Ben je het niet eens met onze reactie? Dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschilleninstantie van DOKh. Deze doet een bindende uitspraak.



Stichting DOKh – Afdeling Klachten en Geschillen

Robijnstraat 6, 1812 RB Alkmaar

072 – 520 83 25 (op werkdagen tussen 09.00 en 15.00 uur)
klachtenengeschillen@dokh.nl

www.dokh.nl